Blood and Wine
For wine dealer Alex Gates (Jack Nicholson) it hasn't been a vintage year-his business is on the rocks as is his marriage to Suzanne (Judy Davis). His stepson, Jason (Stephen Dorff), hates him, and his mistress, Gabrielle (Jennifer Lopez), is asking for a commitment. In desperation, Alex conspires with his safecracker buddy, Victor (Michael Caine), to steal a million dollar diamond necklace from a wealthy client.