Blood Pi
Halloween season is in full spirit as River Falls University is having their best football season in over a decade and the students are celebrating. Jocks, nerds and sorority sisters alike flock to massive parties filled with music, drugs and sex but that's not all they'll find. There's a killer crashing parties. The school color's of RFU go from gold to red, as blood floods the campus grounds.