BoBoiBoy: The Movie
BoBoiBoy's robot friend, Ochobot, has been kidnapped by a group of alien treasure hunters named The Tengkotak in order to use him to locate an ancient and powerful "Sfera Kuasa" hiding on earth. BoBoiBoy and his super friends must now race against time to save Ochobot and uncover the secrets behind the "Sfera Kuasa". Their journey will take them on an adventure filled with action, comedy, and beautiful locales.