Body Armour
Disgraced bodyguard John Ridley (Til Schweiger, Inglourious Basterds) is torn between vengeance and duty when he's forced to protect Lee Maxwell (Chazz Palminteri, A Bronx Tale), the cold-blooded assassin who murdered Ridley's client. But Ridley wants payback...and he's determined to get it sooner or later any way he can.