Bone Eater
A trio of construction workers break ground on what is said to be Indian holy ground. They discover an ancient artifact and remove it from the earth, unleashing an evil spirit known as the Bone Eater. With every victim, the Bone Eater grows more powerful. Sheriff Evans and his daughter seek the help of a wise Indian girl to uncover the secret before it’s too late!