Bonnie Conway, P.I.
It's 1983 and Bonnie Conway is a private investigator who doesn't play by the rules. Together, with her by-the-book assistant, Rachel Quinn, they are on a mission to save the President's son from Russian bad girl, Vladka Nazarova.