Border Run
An American reporter (Sharon Stone of BASIC INSTINCT) searches for her missing brother amid the drug-running, violence, and human smuggling that plagues the US/Mexico border. Also starring Billy Zane (TITANIC) and Giovanna Zacarías (THE LEGEND OF ZORRO). Inspired by true events.