Bordering On Bad Behavior
A Lebanese soldier, an American soldier and Ari, an Israeli find themselves trapped together in a locked room for six hours. These three sworn enemies are forced to evaluate their lives, their alliances and ultimately each other. Will they survive without killing each other, and if they do, will they ever be the same again? A quirky, sometimes philosophical expose on the tragedies of war.