Bordertown
Lauren is an American reporter for the Chicago Sentinel. She is sent to a Mexican bordertown, to investigate mysterious srial slayings involving young factory women. One day, a girl escaping from the murderer comes to the newspaper where Alfonso, who used to work with Lauren, works...