Boston Hostage
A retired hostage negotiator, once the best on the Boston Police force, is the victim of a home invasion. But his kidnappers have a very specific, mysterious task for him, which if not carried out will endanger his entire family. He must now turn the tables on his captors and stop a plot that threatens the safety of the entire city.