Bowling
The story takes place in Carhaix, in the heart of Brittany. In the local cottage hospital, the peaceful maternity unit has few births to deal with. Mathilde, a midwife, Firmine, a pediatric nurse, and Louise, owner of the Carhaix bowling alley, all live in the town, three friends enjoying life. Along comes Catherine, a HR director sent in to restructure the hospital - a task which involves closing down the loss making maternity unit. These four women of different ages, backgrounds and convictions will nonetheless form a quartet united by their humanity and humor to defend the maternity unit.