Boy Bye
Veronica Love is happily single and seems to have it all. Enter the sexy and mysterious Lance Peterson. Love thinks that he could be "the one". Lance is harboring a few tightly-wound deep secrets of his own that soon unravel and are revealed to her. Will his shocking revelation bring Love's world crashing down around her or will Love be able to survive his secrets with her heart still intact?