Bra Wars
The item of clothing, which mainly shapes the image of females today, is the bra. A bra is a phantasm, a promise of what is underneath. Hollywood's dream factory knew how to profit from this promise. They created individual lingerie for their movie goddesses and presented it publicly at its best. Divas became role models and the lingerie items became drafts for mass production.