Breathe
Breathe is an inspirational true story of love without limits. Handsome, adventurous and brilliant, Robin (Andrew Garfield), has his whole life ahead of him when he is paralysed by polio. Against all advice, Robin’s beautiful wife Diana (Claire Foy) brings him home; where her devotion, intimacy and witty determination transcends his disability and sets him free. Together they refuse to be imprisoned by his suffering; transforming the lives of others with their humour, courage and lust for life.