Various Artists - Band in Seattle - Brent Amaker & The Rodeo Concert 8
If you took the stage presence and theatrics of Devo and David Bowie, the spaghetti western themes of Ennio Morricone, and a voice deeper than Johnny Cash, then you've got Brent Amaker and the Rodeo. They're an actual Tarantino movie in music form.