Brett Eldredge - Glow: An Evening with Brett Eldredge
Ring in the season as the CMA Award-winning and platinum-selling country singer performs his holiday album Glow in its entirety alongside a big band at Bally's Live in Las Vegas. For this exclusive holiday concert, Eldredge will perform standards like 'White Christmas,' 'Baby, It's Cold Outside' and more.