Brina
Young Inncocent lahula's mother mathru and elder sister rajjo have multiple husbands at the same time.Illegal but socially accepted polyandry is practiced in their community for varios socio-economic reasons.Multiple brother share one woman as their wife and she is supposed to sexually oblige all of them in equal manner.