Bring It On: In It to Win It Bring It On: In It to Win It
High-flyin' fun, hot music and no-holds-barred competition go to new heights in this all-new comedy! The feisty East Coast Jets have ruled the Cheer Camp Championships with spunk and attitude for the past few years. Now the spirited West Coast Sharks think they have the right moves and grooves to be crowned top squad. But when cheertastrophe strikes and their dreams of taking home the top prize are in jeopardy, the leaders of both squads realize they'll have to work together and bring it on like never before!