Broadcast News
In James L. Brooks' quirky, romantic comedy, three ambitious workaholics are set loose in a network TV newsroom where their professional and personal lives become hopelessly cross-wired. Tom (William Hurt) is the modern anchorman, smooth, handsome and a bit dumb. Jane (Holly Hunter) is his driven, brilliant producer, determined to turn Tom into a real newsman. And Aaron (Albert Brooks) is a seasoned, totally uncharismatic reporter who can't stand Tom's instant success on-camera or with Jane.