BTS: PERMISSION TO DANCE ON STAGE – LA captures four live performances by the hugely popular South Korean boy band in Los Angeles in late November and early December 2021. This was just after some pandemic restrictions had lifted, and concert-goers filling the SoFi Stadium can be seen wearing masks. The concert features many of the band's biggest hits and also offers backstage footage between sets.