Bucha
When Russia invades Ukraine in 2022, a Kazakh expat living in Bucha discovers his passport grants him a dangerous advantage: He can cross into occupied territories where others cannot. Guided by an intelligence operative who survived Russian captivity, he witnesses unspeakable atrocities as he embarks on clandestine rescue missions, saving over 200 lives. But when the danger escalates and he defies his handler's warnings, his heroism leads to a devastating choice that will test his survival.