Buffalo Dreams
Unhappy moving from the city to New Mexico, 14-year-old Josh reluctantly helps his Navajo friend Thomas with a buffalo herd. Thomas tries to explain the importance of the buffalo to Josh, but his lesson falls on deaf ears...especially after Josh's newfound "friends" trash a sacred spot. To teach them a lesson, Thomas' grandfather sends the two boys on a vision quest, with surprising results.