Buoyancy
Amelia Anderson is an ambitious student who is finishing her Sociology studies. During a lecture she meets Nicholas Hallberg, a wealthy tech entrepreneur who wants to better the world. He presents his latest project: a low budget submarine that can move around the world without the use of fossil fuels. Amelia wants to investigate what long term loneliness can do to a person on a social psychological level. When she is invited for a multiday trip on the submarine, she finds out that there is more going on than she initially expected.