BY the Way
While balancing everyday lives and their relationship, Taylor and Jordan are challenged with facing their own inner demons. Can their love overcome their fear? Can hope overcome doubt? Jordan and Taylor engaged in an age old couples dance of mistrust, insecurity and uncertainty. Each feels they are alone in their love.