Calichín
This is the funny story of "Calichin" Delgado, a soccer player who excelled abroad until he devoted himself to the bad life. Long after his retirement, he is called by mistake to play on a second division team. The pressure of the fans and the support of his little daughter makes him, against all the odds, score some goals. Now he might even win a title, but it will require the courage he never had.