Caligula
First performed in 2005, “Caligula” is ‘étoile dancer’ Nicolas Le Riche's first choreography for the Paris Opera Ballet. Accompanied by Vivaldi’s ‘Four Seasons’, which illustrates the irremediable passage of time, the dance, in all its depth and energy.