Cannibal Cabin
In this unique, gripping horror tale, a rollicking road trip turns into a terrifying bloodbath. When a mysterious woman tells five young people about a secret music festival in the countryside, they join her, only to get lost en route. Their troubles continue when they have car problems, forcing them to hole up in a lakeside cabin. As the strange, savage locals quietly stalk, attack, and devour the travelers one by one, the survivors begin to suspect that their arrival here was no accident.