Cargo
A young Russian woman, smuggled into America by human traffickers, and a notorious Egyptian transporter, hired to drive her from the Mexican border to New York City, form an unlikely bond while on the road. But the demoralized victim, desperately tries derailing the traffickers’ plans before all hope for rescue is lost.