Carmen & Lola
Carmen is a gypsy teenager, destined to live a life that is repeated every generation: getting married and raising as many children as possible. But one day she meets Lola, an uncommon gypsy who dreams about going to university, does graffiti and is very different. Carmen quickly develops a complicity with Lola and discovers a world that, inevitably, leads them to be rejected by their families.