Carvalho's House
Carvalho's House is a comedy film from the Absurd that addresses the dispute over a house between relatives, sons-in-law and employees, which started when Carvalho receives the news that he has heart cancer and needs to decide which of his children deserves to inherit his house. However, the competition for the house ends up generating big schemes created by his sons-in-law and employees who also enter the dispute to become owners of Carvalho's House, thus creating a comedy that reaches true reflection to the point of absurdity.