Caught
Tim Devon didn't find out until he was 18 years old that he was born out of wedlock and that his mother never told his father. Overwhelmed, Tim uses his high school graduation money to leave Los Angeles in search of his father, armed with only a name and the city of Amsterdam as clues. When his meager funds run out, Tim begins the downward spiral until he is encountered by a single caring person.