Causality
"Causality" tells the story of Claudia, who shows up at a bar to meet Luis, a doctor who contacted her through a dating app. Claudia doesn't suspect what fate has in store for her. A kidnapping that ends with an inevitable and unpredictable death. A suspense story with surprising twists until the last second, narrated in a sequence shot without cuts.