Celebrating Mickey
When Mickey burst onto the scene in the classic Steamboat Willie, he not only stole our hearts, he went on to bring joy to generations. This collection from Walt Disney Animation Studios celebrates Mickey’s cartoon legacy with favorites spanning nearly a century including Brave Little Tailor, Pluto’s Party, Get A Horse! and more. No Disney collection would be complete without these time-honored short films.