Centurion: The Dancing Stallion
Amber Midthunder (Prey, "Roswell, New Mexico") and Billy Zane (Titanic) star in this tale of overcoming adversity and finding strength from unexpected places. The journey begins as Ellissia (Midthunder) adopts a white stallion to train in the art of Mexican horse dancing. As she starts teaching the handsome but previously abused Centurion, Ellissia falls critically ill, which keeps her from competing in a celebrated equestrian event. Under the watchful eyes of her father (Zane), new ranch hand Danny (Aramis Knight) steps in as trainer, hoping to win the competition — and, perhaps, Ellissia’s heart.