Chappaquiddick
On July 18, 1969, Sen. Ted Kennedy drives his car off of a bridge on Massachusetts' Chappaquiddick Island. The accident results in the death of passenger Mary Jo Kopechne, a 28-year-old campaign strategist who worked for Kennedy. The ongoing investigation into the mysterious and scandalous events forever alters his political legacy -- and ultimately changes the course of presidential history.