Charles Lloyd - Jazz a Vienne
The legendary saxophonist Charles Lloyd lent his adventurous, lyrical sound to highly successful experiments blending jazz and rock music, while the exploration of spirituality and transcendental meditation added new depth to his sound on Jazz a Vienne.