Chasing Chasing Amy
Sav Rodgers sets out to examine the complex legacy of Kevin Smith's Chasing Amy on LGBTQ+ people and its life-saving impact on Rodgers, himself, who came into his queerness via kinship with the film. He makes significant progress, garnering support from Kevin Smith; but, as the production continues, Rodgers is faced with unexpected truths that change his relationship with the film and himself.