Chávez
Based on the public and political life of the Venezuelan Ex-President from the day of the rebellion he commanded on February 4th, 1992 until his death on March 2013. Aimed primarily to the understanding of international audiences, the documentary presents the ideological origins of Hugo Chávez which led him to challenge the political schemes in Venezuela during the early 90s.