Chris Rock: Bigger & Blacker
Prepare to get Rock-ed! Red-hot comedian Chris Rock combines his hilarious delivery and his fearless style to launch an all-out comedy assault in his third solo HBO special. Recorded at Harlem’s Apollo Theater in New York City, the show delivers as Rock delves into stand-up that is provocative, controversial, and always wildly funny!