Ciro & Me
Ciro Galindo was born in 1952 in Colombia. Wherever he went, war always found him. His children were recruited by the armies of war and his family was repeatedly displaced. Ciro’s life sums up the history of Colombia. This film narrates Ciro’s journey to meet his past in a quest to rebuild his life.