City Heat
In Kansas City 1933, wisecracking detective Murphy (Burt Reynolds) tracks the killer of his partner. Police Lt. Speer (Clint Eastwood) doesn't have much tolerance for the local mob war's body count. Neither guy likes each other, so that makes them a dream team. And it provides the ideal scenario as they clean up the town with slugfests and shoot-'em-ups that parody Reynolds' and Eastwood's macho screen images.