Class Act
The House Party pals make sure the party isn't over in a fresh comedy that asks: "What happens when the school records of a brainiac dweeb (Kid, the guy with the high-rise 'do) and a got-attitude street tough (hip-hop style master Play) get accidentally switched?" Meshach Taylor (Designing Women), Karyn Parsons (Fresh Prince of Bel-Air), Alysia Rogers (Boyz N the Hood), Doug E. Doug (Hangin' with the Homeboys) and guest-stars Rhea Perlman (Cheers) and MTV maniac Pauly Shore (Encino Man) round out the class cast. And the def music is a class tune-up too.