Classical:NEXT 2019 - Close Call
Arthur Wagenaar is a Dutch composer and musician with a deep love for rock bands, theatre, opera and classical music. In this performance from Classical:NEXT!, he invites the audience on a musical journey of self-invented instruments and a fascinating blend of sounds.