CLIMAX
Multimillionaire Vijay Modi, absconding with hundreds of crores of embezzled money is now brutally murdered in an upscale 7 Star hotel Suite room. He spent the previous night with a gorgeous looking , Navya after offering her a crore of rupees. Navya who accepted the offer after her dire needs becomes the prime suspect now.