Clint The Stranger
Clint Harrison is a gunslinger that has been running from vengeful foes for years. He returns to the town he abandoned years earlier to find his family has moved away to get away from his bad reputation. In order to make amends he tracks his family down and ends up in the middle of a war between humble farmers and a rich rancher who wants to get his hands on their land even if it means killing.