Close Range Love
Yuni Kururugi (Nana Komatsu), an exceptional high school student struggling with English, begins one-on-one tutoring with her school's English teacher Haruka Sakurai (Tomohisa Yamashita). As they spend time together, a romantic connection slowly develops between them. Her relative and math teacher Kazuma Akechi (Arai Hirofumi) senses their growing intimacy and attempts to stop the tutoring. Complicating matters further, Yuni's new homeroom teacher Mirei Takizawa (Asami Mizukawa), who harbors her own feelings for Haruka, discovers their relationship and resolves to intervene. Based on the manga "Love's Reach" by Rin Mikimoto, this is a 2014 Japanese romantic drama directed by Naoto Kumazawa.