Code 60
Eva is a young police officer with her sights set on breaking into homicide, but is stuck in the robbery unit. One day, she is asked to join the hunt for a serial killer with a predilection for murdering old women in the panic-stricken. The rookie agent will have to juggle capturing the murderer while toughing out her own personal battle against Chief Inspector Xavier Vidal, the man who constantly shuts door to the homicide unit in Eva’s face.