Coexistence, My Ass!
Noam Shuster Eliassi grew up as the literal poster child for the Israeli-Palestinian peace process before making a sharp pivot to stand-up comedy and political satire. But as the region sinks deeper into devastating violence, she must rise to the moment by challenging her audiences with hard truths that are no laughing matter.