Cold Tropics
In the tropical city of Recife, temperatures drop drastically and its inhabitants have to adapt. This ‘mockumentary’ gradually turns critical, looking at the climate, urban development and social interaction from every angle. Does a ray of sun pierce the clouds, after all?