Cold War Kids
If there is one thing Cold War Kids have taught us it's never judge a book by its cover - or a band by its name. The Californian indie rockers performed a slick, soulful, grown-up set at Regency Ballroom in support in support of 'Dear Miss Lonelyhearts.' Dipping into newer tracks such as rollicking electro stomper 'Miracle Mile' and raw renditions of fan favourites like 'We Used To Vacation'...